Co van Kessel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ad Rutten - WaarBenJij.nu Co van Kessel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ad Rutten - WaarBenJij.nu

Co van Kessel

Door: Ad Rutten

Blijf op de hoogte en volg Ad

04 November 2016 | Thailand, Bangkok

Het schijnt zo te zijn dat als je als nederlander in Bangkok bent...dat je zeker een fietstour van Co van Kessel gedaan moet hebben. Zo gezegd zo gedaan. Je kon een tour om 07.00u 's ochtends of om 13.00u 's middags doen....moet er niet uit nu..dus maar die van 13.00u gedaan...khad wel zin om er met de watertaxi naartoe te varen en zo Bangkok op een andere manier te zien. (Heel vet). Co van Kessel (de beste man is ondertussen zelf overleden) heeft zo'n 30 jaar in Bangkok gewoont en in die tijd verschillende fietsroutes gevonden. Ook van verschillende tijdsduur natuurlijk. Ik vond die van 5 uur wel voldoende. Ik was ruim op tijd ondanks dat ik 2 haltes te laat uit stapte met de water taxi dus zag al die nederlanders (want het waren er stiekem veel die daar olaf kwamen) allemaal binnendruppelen. Uiteindelijk word je in een groep van 10 hollanders geduwd..Int begin wat stroef maar na een uurtje fietsen kwam iedereen wel los. Zo apart om te zien waar je allemaal terecht komt als je op de fiets zit...bet varieerde van achterwijken tot moerasachtige gebieden en een begin in Chinatown.  Bij de fietstocht was ook een boottocht door de grachten en kanalen. De fietstocht eindigde we samen met een maaltijd.....maar de groep was zo relax dat we doorgehaald hebben op Kho san road tot zo'n beetje 03.00u 's nachts. Echt een super dag zo alles bij elkaar.

• 05 November 2016 - 07:41

Angela:

Super om te lezen dat lijkt me ook geweldig om een keer mee te maken. Veel plezier

• 05 November 2016 - 09:37

Chantal:

Mooi begin van je avontuur..

• 05 November 2016 - 11:37

Mick:

Mooi verslag,zal een mooie rit geweest zijn.Leuk dat je dat hebt mee gedaan