Dragonflight ziplinen - Reisverslag uit Möng Pawn, Myanmar van Ad Rutten - WaarBenJij.nu Dragonflight ziplinen - Reisverslag uit Möng Pawn, Myanmar van Ad Rutten - WaarBenJij.nu

Dragonflight ziplinen

Door: Ad Rutten

Blijf op de hoogte en volg Ad

16 November 2016 | Myanmar, Möng Pawn

Vandaag had ik uitgenomen om te gaan ziplinen bij Dragon flight...zo zouden me om 08.00u oppikken en ik zou van tevoren even ontbijten want dat had het personeel van het hotel gezegd dat het kon...helaas. De keuken was pas om 08.00u open waardoor ik mijn eerste maaltijd pas rond 13.00u kon nuttigen.
Het ziplinen bestond uit zo'n 52 verschillende lengtes van kabels waar je aan gehangen word en je van het ene platform naar een wat lager gelegen platform glijd. De meeste waren vrij kort maar er waren er een paar lange van een paar 100 meter lang.....al met al was dit erg vet om te doen....ook hier waren natuurlijk weer van die jonge chinese meisjes die bij elke zipline giebelde en krijste alsof het de eerste keer was(wat ol zich best grappig was) ..met natuurlijk de altijd aanwezige peace sign voor de foto ops. ✌...het was extra grappig omdat ik samen met een amerikaans koppel en een gast uit Australië ze nog een beetje voor de gek hielden...

  • 16 November 2016 - 22:00

    Mick:

    Hey kerel,heb genoten van je verslagen.Nice dat je lekker er op uit trekt en mooie dingen ziet.Jammer inderdaad van de olifanten maar goed.Ik had trouwens geen idee dat ze in Thailand linkse rijden.Zo te horen vallen de faciliteiten niet tegen en smaakt het eten en drinken je prima.Veel plezier verder vandaag maat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 5961

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

02 November 2016 - 24 November 2016

Mijn eerste reis allen..

Landen bezocht: