Jetlag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ad Rutten - WaarBenJij.nu Jetlag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ad Rutten - WaarBenJij.nu

Jetlag

Door: Ad Rutten

Blijf op de hoogte en volg Ad

03 November 2016 | Thailand, Bangkok

Eenmaal aangekomen in Bangkok, nadat de vlucht vertraagd was waardoor je echt toevallig precies middenin het gezin terecht komt met dat ene kind wat de hele vlucht loopt te jengelen wat je van tevoren al zag aankomen was ik zo bijgetrokken in het oh zo relaxte hotel wat maatje Angela had aanbevolen..eerste keer dat ik jetlag ervaar (ik moet zeggen: de veel te krappe en warme vlucht met enorm chagrijnige Oekraïnsche 'obers' hielp ook niet)....maargoed bij aankomst in Villa cha cha en het fijne bed donder je maar meteen in slaap...

  • 05 November 2016 - 08:38

    Sonja:

    Ja, zul je altijd zien! Je had toch zeker wel oortjes bij?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 5996

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

02 November 2016 - 24 November 2016

Mijn eerste reis allen..

Landen bezocht: