Jungletrek 1 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ad Rutten - WaarBenJij.nu Jungletrek 1 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ad Rutten - WaarBenJij.nu

Jungletrek 1

Door: Ad Rutten

Blijf op de hoogte en volg Ad

16 November 2016 | Thailand, Chiang Mai

Toen we bij het olifanten sanctuarie aankwamen nadat eigenlijk ongevraagd bij een vlinder boerderij zijn weze kijken. (Ideaal want dan kon ik nog een bak koffie pakken en tioleteren) kreeg ik een beetje een dubbel gevoel.
Toen ik dit geboekt had werd me verzekerd dat het allemaal kosjer was...zoals ik al zei: we komen aanrijden en zien 3 olifanten staan...2 'kleintjes' van 5 jaar en een grote....alle 3 staan ze aan de ketting. Vond ik al niet relax. Aangezien ik alleen had geregeld om ze te mogen voeren en wassen had ik zoiets van ik ga ermee door. Eerst moesten we ee  raar apen (olifanten) pakje aandoen. Zag er gewoon niet uit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Actief sinds 30 Okt. 2016
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 5960

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

02 November 2016 - 24 November 2016

Mijn eerste reis allen..

Landen bezocht: